Abonnement : PINNEBøLL FRA VANJASTRIKK 2017
Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017
Klikk på bildet for større versjon

Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017

Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017 er et abonnement for deg som er registrert på Facebook. Hver måned legger jeg ut oppskriften til et nytt design i nevnte Facebook-gruppe. Designene er av ulike typer fra måned til måned. Noe ensfarget, noe struktur, noe mønsterstrikk, men ingen kofteoppskrifter. Noen design skal strikkes på tynne pinner, andre på tykke. Aktiviteten foregår i gruppa Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017, og du må ha kjøpt denne varen for å bli sluppet inn i gruppa / bli abonnent.


NOK 249



Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017 er et abonnement på nye strikkeoppskrifter fra Vanjastrikk. Tilbudet gjelder for deg som er registrert på Facebook. Hver måned legger jeg ut oppskriften til et nytt design i nevnte Facebook-gruppe. Designene er av ulike typer fra måned til måned. Noe ensfarget, noe struktur, noe mønsterstrikk, men ingen kofteoppskrifter. Noen design skal strikkes på tynne pinner, andre på tykke.

Aktiviteten foregår i gruppa Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017, og du må ha kjøpt denne varen for å bli sluppet inn i gruppa / bli abonnent. Når du har betalt, må du be om medlemskap i Facebook-gruppa Pinnebøll fra Vanjastrikk 2017. Det er viktig at du legger inn bestillingen med samme navn som du har på Facebook slik at jeg finner det igjen blant forespørslene om medlemskap. Når betalingen er registrert, bekrefter jeg deg som medlem. Denne aktiviteten skjer *på Facebook*, ikke per e-post eller vanlig post. Alle filer publiseres som PDF-filer, og du må selv påse at du har programvare som lar deg laste ned / vise / skrive ut den typen filer. Jeg har ikke kapasitet til å drive generell IT-support på Facebook. Veiledning, hjelp og instruksjoner i forbindelse med strikkingen og oppskriftene inngår i abonnementet.

Det stilles *ingen* krav til at du må strikke noen av designene. NB! Innbetalt beløp refunderes ikke, så vær sikker på at du ønsker å betale for denne abonnementstjenesten. Hver enkelt oppskrift vil også kunne kjøpes på ravelry til full pris, kr 50,-/stk.

DETTE ER VAREN DU BETALER FOR: Oppskriftene blir publisert i filformatet PDF. Dette formatet kan vises og lastes ned fra alle digitale enheter – såfremt riktig programvare er installert. Jeg har ikke anledning til å drive IT-support per Facebook, og du er selv ansvarlig for å installere nødvendig programvare slik at du får åpnet PDF-filer fra din enhet. Ønsker du å skrive ut PDF-filene, må du se til at du har riktig programvare for dette. Får du problemer knyttet til noe av dette, be noen rundt deg om hjelp.